Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Saknar ....

Av Daniella - 11 november 2010 01:59

Det är mycket jag saknar just nu. Jag saknar närhet och att krama någon. Jag saknar att känna mig älskad av någon.
Jag saknar att ha det bra med någon. Jag saknar att ha ett stabilt jobb.
Jag saknar att må bra.
Jag saknar dej som har glömt bort mig.
Jag saknar någon som bryr sig och är där för mig.
Jag saknar våra underbara dagar i Tenriffa & Gran Canaria.
Jag saknar glada Daniella.
Jag saknar ett stabilt normalt liv!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 15 november 2010 02:12

Jag älskar att laga mat o leka med färger ....   Jag tänkte laga dessa maträtter denna veckan : Måndag 15/11 : Lax med ris Tisdag 16/11 : Tacos Onsdag 17 /11 : Fiskgratäng I övrigt : Kyckling eller räksallad Korvstroganoff med ris...

Av Daniella - 11 november 2010 02:10

Vi alla har haft dåliga jobbiga dagar o många av oss har gått genom mycketMen vi har säkert lärt oss något av det orättvisa livetDet är mänskligt att göra felMen det är viktigt att du inte gör om det baraDet finns mening med allting kan jag troO vi m...

Av Daniella - 11 november 2010 02:09

Tyvärr så är jag en väldigt ordentlig person som måste ha koll på allting o bara planerar o planerar .... Men nu har jag lärt mig att ta det lungt o sluta planera hela tiden ....Jag får ta dagen som den kommer ....För jag hade bara fina planering...

Av Daniella - 11 november 2010 02:08

Hej igen!Jag försvann lite mer än fyra månader men nu är jag tillbaka ....Var har Daniella tagit vägen o vad har hon gjort ?Bra fråga!Jag har gått ner i vikt lite ....Jag har tränat lite mer än innan ....Jag utmanade mig själv o vann!Träffade nya rik...

Av Daniella - 11 november 2010 02:08

Max o maxmålÄlskar double whopper meal på BurgerkingMcDonald's o vanilj milkshakeFavorit chips är sour cream & onionKebabpizzaMaten jag lagar hahaKinamatVarm choklad eller o'boyOperatårtaGlass med mandelFan nu är jag hungrig =(Natti =) ...

Presentation


Välkommen hit =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards